Saturday, July 2, 2011

看到我许多的朋友都远走高飞,
我还待在根地咬,
也许是我的要求太高
不过有谁不想在好的大学升学...
kenneth又走了
只剩我和nicky并肩作战
matrikulasi吗?
不想再想了
So I tell u now
STPM, I'm gonna beat four strike
Two road diverge in yellow wood
I took the path that most people wish not to take
And I will change it & do the best
for my own sake.....

2 comments:

  1. 有时呆在家人和朋友身边何尝不是件好事?远走高飞不一定是件好事!因为压力会把你逼得喘不过气,把你变得有如行尸走肉般,而你再也找不回那从前的自己!be cheered my friend!all bad things come to an end!是时候接受事实了,我也一样。忘掉过去!展望未来!bring it on baby! go for four flat!gambateh!

    ReplyDelete
  2. ya man kenneth's right...alala....my name gone...i emo zai liao....T_T can de...you'll make it...everyone is striving....you're not alone

    ReplyDelete