Thursday, October 28, 2010

在学校不便诉苦 只好在这里发泄一下

唉,被complaint了
根华老师都这么"small gas"的吗?
我只不过是开了比冷笑话还冷的玩笑
就令她那么耿耿于怀
我并没尊重你
I never test you
i never questioning your knowledge
其他人并不在意的玩笑你却这么在乎
If my jokes hurts you, I'm sorry!
I'm still retain my personalities and respect you as my teacher
I will not quarrel with you because of this small case
Maybe you never heard any jokes before or people just always serious with you
But I can't live without jokes in my life
上次也是这样
就因为在马来老师前用华语跟朋友说话
就说我们讽刺她
难道要用你的语言才行吗?
sometimes I felt ridiculous about their mind
they already set in their mind whose students only they like
其他人大吵大闹却没有一个人“鸟”他
just because many teachers likes them?
or just simply they are more well known than us?!
有句话说得好
全校80多位老师有多少个认识你?
我并不是想出头
我只不过是想用我自己的方式学习而已
不称赞就算了,还被"鸟" 没专心听课
不好意思,在学校不便诉苦
只好在这里发泄一下...

No comments:

Post a Comment